Recenzie: Fascinatie de Melissa Marr

Fascinatie este primul volum din seria cu acelasi nume de Melissa Mar si a aparut la editura RAO.

Cartea ne prezinta pe Aislinn, o fata de  17 ani care are darul Vederii-poate vedea zane.  Intreaga viata si-a trait ghidandu-se dupa trei reguri esentiale invatate de la bunica ei :

1.Nu le atrage niciodata atentia

2.Nu vorbi cu zane invizibile

3.Nu te holba la zane invizibile

Insa acum aceste reguli nu par sa mai functioneze deoarece tot mai multe zane incep sa o urmareasca si mai rau incep sa vorbeasca cu ea cand sunt in forma umana.

Keenan este Regele Verii si este convins ca Aislinn este regina lui pe care o cauta de foarte mult timp, si incepe sa curteze pe Aislinn fara sa stie ca ea are darul Vederii si ca ea stie cine este el cu adevarat.

Ea refuza sa creda ce este regina Verii mai ales acum ca este indragostita de cel mai bun prieten ale ei, Seth.

Kenann isi cauta regina de secole, iar daca nu v-a convinge pe Aislinn sa i se alature, Beira, Regina Iernii va domina intrega lume iar vara va disparea pentru totdeauna.

Regurile spun ca doar atunci poate sti cu adevarat cine este adevarata regina daca o fata aleasa de Kennan ia toiagul reginei Iernii si este dispusa sa riste frigul iernii deoarece daca nu ea este adevarata regina va purta frigul iernii atat timp cand o alta fata este dispusa sa riste.

Cu secole in urma Donia a riscat iar acum este Fata Iernii si poarta frigul Beirei, pana cand o alta fata va risca, dar regurile spun ca trebuie sa o avertizeze pe urmatoarea fata cine este cu adevart Kenann.

Oare Aislinn va renunta la viata ei si va deveni regina Verii? si atunci oare il va pierde pe Seth?

Veti afla daca cititi cartea.

Titlu: Fascinatie (Fascinatie 1)
Titlu original:Wicked Lovely (Wicked Lovely 1)
Autor: Melissa Marr
Pagini: 348
Editura: Rao
Traducere: Georgiana Harghel
Punctaj: 4/5
20 de gânduri despre „Recenzie: Fascinatie de Melissa Marr

  1. Ai terminat Fascinatia ?! Asa repede ?! Cu ti-am mai spus mi se pare o serie f frumoasa , ceva nou (zanele), dar si prea…. adica lupta intre reginele Iernii si Verii?!
    Sincer eu sper ca Aislinn ( cat imi place numele ei) sa riste , dar sa se intoarca si la Seth 🙂

      1. eu am citit angelologia si mi-a placut mult.practic e o istorie a ingerilor cazuti si a unei societati care-i urmareste si care a capturat nephilimi de-a lungul timpului.ingerii cazuti se confrunta si cu o boala care-i ucide si pt care incearca sa gasesca o salvare,iar evangeline descopera multe secrete care o leaga de nephilimi.sunt sigura ca o sa-ti placa 🙂

  2. Pai eu am terminat azi Revelatia( Fortele raului absolut 2) , spre surprinderea mea chiar mi-a placut si am inteles toata povestea (dei nu am citit Invoacrea) , apoi am citit primele 3 capitole din Sange Albastru , ai citit Sange albastru?

  3. mi-a placut destul de mult, cu toate ca inca nu stiu ce sa cred. genul de carti de genul urban fantasy, adica in generalcu zane au un ritm foarte ametitor, aproape derutant si imi dau o stare de agitatie ciudata.. mi-a placut mult de seth, dar si faptul ca in carte se prezinta momente care se intampla in lumea reala… eu zic da, e buna de luat acasa:)

Lasă un răspuns

