Recenzie: Tristeti de sucub de Richelle Mead

Am citit aceasta carte acum o luna dar din pacate nu am avut timp sa-i fac o recenzie, am fost si inca sunt ocupata cu examenele. dar lasand problemele mele sa trecem mai bine la carte.

Dupa Academia Vampirilor am fost putin sceptica in privinta acestui carti care este foarte diferita de AV. Nu as fi crezut ca Richelle poate crea o lume distincta, dar vedeti aici am gresit.

Cartea este superba, mi-a placut foarte mult, desi nu prea recomand persoanelor sub 16 ani datorita unor scene mult prea detaliate.

Volumul o prezinta pe Georgina Kincaid care este sucub-un demon care seduce muritorii si le absoarba energia. Dragostea nu intra in planurile ei deoarece doar cu un singur sarut il poate ucide persoana iubita. Dar cum suntem obisnuiti si in aceasta carte exista romance deoarece intra in scena Seth Mortensen scriitorul ei preferat, si un barbat misterios Roman care apropo nu este ceea ce pare a fi.

O serie de crime se petrec in oras, sunt omorati nemuritori atat din partea raului cat si a binelui, si care in mod aleator sau nu? o displac pe Georgina, iar aceasta incepe sa primeasca bilete misterioase in legatura cu crimele. Oare cine este criminalul sau poate sunt mai multi? Oare Georgina se va indragosti de Seth sau de Roman? Toate aceste intrebari veti afla citind cartea

O puteti precomanda pe siteul edituri Leda iar acum aveti si o reducere intre 25-35 % detalii aici

Nu ratati nici continuarea Nopti de sucub

Titlu: Tristeti de sucub (Georgina Kincaid 1)
Titlu original: Succubus Blues (Georgina Kincaid 1)
Autor: Richelle Mead
Pagini: 415
Editura: Leda
Traducere: Mariana Piroteala
Punctaj: 4/5
4 gânduri despre „Recenzie: Tristeti de sucub de Richelle Mead

  1. Hei!
    Si eu am citit cartea. Hai ca scenele acelea nu sunt asa de explicite :))
    Mi-a placut cartea. Si eu am fost sceptica.
    Mie-mi place de Roman. Abia astept sa-mi iau si nopti de sucub
    A fost prima data cand am auzit de nephilim.
    Tie de cine ti-a placut dintre cei doi, de Seth sau de Roman?

  2. am cititt-o si sunt de acord cu tine,scenele sunt un pic cam prea detaliate pentru cititori sub 16 ani
    nu sunt decat 2 scene mai aprinse,iar restul cartii chiar trezeste curiozitatea a ceea ce se va intampla in continuare 😀

Lasă un răspuns

