The Forest of Hands and Teeth de Carrie Ryan

The Forest of Hands and Teeth este primul volum din trilogia cu acelasi nume de Carrie Ryan si a aparut in 2009 in SUA.

In lumea lui Mary exista adevaruri simple

Fratia stie intotdeauna cel mai bine.

Gardienii vor proteja si vor servii.

Neconsacratii niciodata nu se vor potoli.

Si nu trebuie sa uiti niciodata de gardul care inconjoara satul. Gardul care il protejeaza de „Padurea de maini si dinti”(Forest of hands and teeth).

Mary invata lucruri despre care niciodata nu a vrut sa stie. Despre Fratie si secretele acestuia, despre Gardienii si puterile lor, si despre Neconsacratii si intransigenta lor.

Cand gardul este incalcat si lumea ei este aruncata in haos ea trebuie sa aleaga intre satul ei si viitorul ei, intre iubire pe care il simte ea si intre iubirea pe il poarta cineva pentru ea.

Ea trebuie sa faca fata adevarului despre Padurea de maini si dinti (The Forest of Hands and Teeth).

Ar putea exista viata inafara unei lumii inconjurata de moarte?

Volumul al doilea se numeste The Dead-Tossed Waves si a aparut in luna marie 2010, volumul al treilea este intitulata The Dark and Hollow Places si va aparea anul viitor in SUA

Mie imi place foarte mult coperta din Germania dupa parerea mea este superba.

3 gânduri despre „The Forest of Hands and Teeth de Carrie Ryan

  1. mi’ar placea sa se publice si la noi seria asta pt ca pare chiar interesanta.
    ps: m`am indragostit de coperta de la „the dead-tossed waves”

    1. Si mie mi-ar placea sa se publice seria cumva ma duce cu gandul la filmul Satul (The town) nu stiu daca ai vazut.
      Si mie imi plac copertile dar cel mai mult imi place coperta din Germania

Lasă un răspuns

